Wednesday, November 24, 2010

解脱 (Leaving The Shackles)

Never had I pondered upon these lyrics till today.
解脱 是肯承认这是个错
我不应该还不放手
你有自由走 我有自由好好过

解脱 是懂擦干泪看以后
找个新方向往前走
这世界辽阔 我总会实现一个梦

心里有一种渴望勇敢的念头
不要爱我的人再担心我
The final line did me in.

One day, You'll fade from these pages.
Slowly but surely.
I'm trying.
I must.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home