Sunday, December 23, 2012

Because.

就算没有结果,我也能够承受.
Rationale indicates that it is sheer folly,
Yet, I consciously choose to do so.

既然不能回头了,
既然那晚把一切放在你手中,
既然我俩都没有选者逃避,
既然你说你一定会实现诺言,

那...就这样吧。
我很傻吧?

Pardon the jumble of languages here.
The amygdala is cluttered at the moment.

"也许你已经放弃我
也许已经很难回头
我知道是自己错过
请再给我一个理由.....

请你回头
我会陪你一直走到最后

就算没有结果
我也能够承受...

如果要走
请你记得我."

~ Jay Chou, 借口

0 Comments:

Post a Comment

<< Home